Bộ gồm 3 quyển
1/ Làm sao khích lệ nhân viên (85 trang)
2/ Tại sao khách hàng không làm những gid bạn muốn họ làm (85 trang)
3/ Cẩm nang dành cho người bán hàng thành công (87 trang)
Nhà Xuất Bản Tổng Hợp Tp. Hồ Chí Minh
Năm sản xuất: 2004
Các trang đầu và cuối mỗi quyển đều bị đốm vàng
Ask a question
There are currently no questions. If you need more information, please send a question to seller.
All information and content related to this product are posted and are the sole responsibility of the seller. However, Oreka.vn always strives to ensure that the information is as useful as possible for users. Oreka.vn strictly prohibits the sale of counterfeit goods and will take strict action against such behavior. If you find any inaccurate content in the listing, please report it and provide details to the Oreka.vn administration via the Hotline 090.4433.126 for the fastest and most timely support.
OREKA VIETNAM LIMITEDBusiness license number: 0109460213Place of issue: Business Registration Department - Hanoi Authority for Planning and Investment- Date of issue: 17/12/2020