Cuốn sách kinh điển về marketing, khẳng định rằng trong một thị trường cạnh tranh khốc liệt, sự khác biệt là yếu tố sống còn của một thương hiệu. Hai tác giả đã đưa ra những chiến lược và ví dụ thực tế về cách tạo ra sự khác biệt độc đáo trong tâm trí khách hàng, từ sản phẩm, dịch vụ cho đến thông điệp truyền thông.
Ask a question
There are currently no questions. If you need more information, please send a question to seller.
All information and content related to this product are posted and are the sole responsibility of the seller. However, Oreka.vn always strives to ensure that the information is as useful as possible for users. Oreka.vn strictly prohibits the sale of counterfeit goods and will take strict action against such behavior. If you find any inaccurate content in the listing, please report it and provide details to the Oreka.vn administration via the Hotline 090.4433.126 for the fastest and most timely support.
OREKA VIETNAM LIMITEDBusiness license number: 0109460213Place of issue: Business Registration Department - Hanoi Authority for Planning and Investment- Date of issue: 17/12/2020